تبلیغات

از درج هرگونه تبلیغات و مطالب هرز معذوریم

دانلود ترجمه مقاله پذیرش نوآوری های حسابداری مدیریت – الزویر ۲۰۱۷

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید مقالات هانیرسی
عنوان فارسی مقاله:

پذیرش نوآوری های حسابداری مدیریت: همسازی فرهنگ سازمانی و نتایج درک شده

عنوان انگلیسی مقاله:

Adoption of management accounting innovations: Organizational culture compatibility and perceived outcomes

دانلود رایگان مقاله انگلیسی
 
خرید مقالات هانیرسی مقاله با فرمت ورد

 

مشخصات مقاله انگلیسی (PDF)
سال انتشار ۲۰۱۷
تعداد صفحات مقاله انگلیسی ۱۶ صفحه با فرمت pdf
رشته های مرتبط با این مقاله حسابداری
گرایش های مرتبط با این مقاله حسابداری مدیریت
چاپ شده در مجله (ژورنال) تحقیقات حسابداری مدیریت – Management Accounting Research
کلمات کلیدی فرهنگ سازمانی، کارت امتیازی متوازن، نوآوری های حسابداری مدیریت، انتشار، پذیرش، تئوری نهادی جدید
ارائه شده از دانشگاه دانشگاه گوتنبرگ، دانشکده تجارت، اقتصاد و حقوق، سوئد
نویسندگان Christian Axa, Jan Greve
شناسه شاپا یا ISSN ISSN ۱۰۴۴-۵۰۰۵
شناسه دیجیتال – doi https://doi.org/10.1016/j.mar.2016.07.007
رفرنس دارد  
کد محصول ۹۴۱۶
لینک مقاله در سایت مرجع لینک این مقاله در نشریه Elsevier
نشریه الزویر

 

مشخصات و وضعیت مقالات هانیرسی این مقاله (Word)
وضعیت ترجمه انجام شده و آماده دانلود
کیفیت ترجمه طلایی⭐
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش  ۴۰ صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
ترجمه عناوین تصاویر و جداول ترجمه نشده است 
ترجمه متون داخل تصاویر ترجمه نشده است 
ترجمه متون داخل جداول ترجمه نشده است 
درج تصاویر در فایل ترجمه درج شده است  
درج جداول در فایل ترجمه درج شده است  
منابع داخل متن به صورت فارسی درج شده است  

 

فهرست مطالب

چکیده

۱ مقدمه

۲ نظریه و توسعه فرضیه ها

۲-۱ سازگاری – ارتباطی بین فرهنگ سازمانی و نوآوری های مدیریت

۲-۲ بازاندیشی نقش ملاحظات اقتصادی و اجتماعی در تصمیم گیری پذیرش

۲-۳ مدل و فرضیه

۳ روش

۳-۱ جمع آوری داده ها

۳-۲ معیارها

۳-۳ تجزیه و تحلیل و بررسی

۴ نتایج

۵ بررسی

۵-۱ مشارکت ها

۵-۲ محدودیت ها

۵-۳ توصیاتی برای تحقیق های آینده

 

بخشی از ترجمه

چکیده

اگرچه با معرفی تعدادی از نوآوری های حسابداری مدیریت در طول چند دهه گذشته، موفقیتهایی در تعداد زیادی از تحقیقات ایجاد شده است، ما باید دانش محدود در مورد چگونگی انتشار نوآوری را با تاثیر متقابل بین ویژگی های پذیرندگان و ویژگی های نوآوری را تحت تاثیر قرار دهیم. مطالعه ی این مقاله مروری بر ادبیات تحقیق که به بررسی پذیرش نوآوری در سطح آنالیز و تجزیه و تحلیل شرکت را شامل می شود. ما یک مدل پذیرش (بکارگیری) که براساس دو ایده تازه معرفی شده در مورد اتخاذ نوآوری – مفهوم سازگاری بین فرهنگ سازمانی و ارزشها و اعتقادات تعبیه در نوآوری و چشم اندازی که در اوایل و اواخر پذیرندگان ممکن است هر دوی آنها انگیزه ای برای اتخاذ براساس آنچه از سود و زیان اقتصادی و اجتماعی انتظار می رود را توسعه داده و تست کرده ایم. در ترکیب این مدل، فرض کرده ایم که یک نوآوری منتشر شده است که سازگار با ارزشها و اعتقادات یک شرکت می باشد در اوایل اگر آن را بعنوان دستاوردی مناسب ارائه دهیم در حالیکه نوآوری رد شده باشد این کار غیرقابل درک می باشد، و اگر یک نوآوری انتشار داده شود که با ارزشها و اعتقادات یک شرکت ناسازگار باشد و در آخر مورد پذیرش قرار گیرد و بخاطر کاهش احتمال زیان آن اتخاذ شود در حالیکه نوآوری بودن را رد کند تا زمانیکه درک نشده باشد انجام نمی دهند. فرضیه ها و آزمایشهای براساس استفاده از داده های ارائه شده توسط یک بررسی مبتنی بر وب از شرکتهای تولیدی سوئدی با انتشار کارتهای امتیازی متوازن بین کسانی که در سراسر کشور شرکت دارند صورت گرفته است و در اکثر جهت، الگوی نتایج این مطالعه از مدل و فرضیات استفاده شده ی ما، حمایت می کنند.

 

۵-۲ محدودیت ها

مثل خیلی از تحقیقات تجربی دیگر ، این مطالعه هم محدودیت های بالقوه ای خواهد داشت که باید آنها را در تفسیر نتایج در نظر گرفت . اول اینکه ، نمونه برداری ما فقط از شرکت های تولید کننده ء سوئدی بوده است ، اگرچه مطالعات و تحقیقات قبلی به ماهیت ساختار رقابتی و صنعتی که باعث تفاوت بین یک کشور صنعتی و غیر صنعتی می شود توجه داشته است ، اما ما هیچ دانشی در مورد اینکه آیا عوامل صنعتی و کشوری ممکن است بر روی یافته های ما تاثیر بگذارد یا خیر در دست نداریم . همانطوری که در بخش ۳ متذکر شدیم ، انتخاب یک صنعت و یک کشور کنترل بررسی را ساده تر کرده و باعث می شود بتوانیم به دقا بر روی یک موضوع تمرکز کنیم و در مقایسه با مطالعاتی که هم زمان به چند موضوع صنعتی می پردازند از اعتبار بالاتری برخوردار باشیم .

 

بخشی از مقاله انگلیسی

Abstract

Although the introduction of a number of successful management accounting innovations over the past few decades has generated a vast amount of research, we have limited knowledge about how the diffusion of innovations is affected by the interplay between characteristics of adopters and characteristics of innovations. The study presented in this paper contributes to the literature that examines the adoption of innovations at the firm level of analysis. We develop and test an adoption model which draws on two recently introduced ideas about innovation adoption—the notion of compatibility between organizational culture and the values and beliefs embedded in innovations, and the perspective that early and late adopters might both be motivated to adopt based on expected economic and social gains and losses. In synthesising these models, we assume that a diffusing innovation that is compatible with a firm’s values and beliefs is adopted early if it is perceived as delivering adequate gains while the innovation is rejected if it is not perceived as doing so, and that a diffusing innovation that is incompatible with a firm’s values and beliefs is adopted late if it is perceived as reducing the likelihood of incurring losses while the innovation is rejected if it is perceived as not doing so. Hypotheses are generated and tested using data provided by a web-based survey of Swedish manufacturing firms on the diffusion of the balanced scorecard across those firms. In most respects, the pattern of results this study finds supports our model and assumptions.

 

۵-۲ Limitations

As with any empirical investigation, this study has potential limitations that should be considered when interpreting the results. First, the sample was drawn only from manufacturing firms in Sweden. Although previous research has noted that the nature of competition and industry structure may differ from industry to industry and country to country (Chang et al., 2003), we have no knowledge about whether or how industry and country factors might have affected the findings of the study. As noted in Section 3, restricting the sample to a single industry makes it possible to control implicitly for potentially confounding factors that could arise when defining a multi-industry sampling frame and also produces higher internal validity compared with a multi-industry study (Davila, 2000; Ittner et al., 2003).

 

 

تصویری از مقاله ترجمه و تایپ شده در نرم افزار ورد

 

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید مقالات هانیرسی
عنوان فارسی مقاله:

پذیرش نوآوری های حسابداری مدیریت: همسازی فرهنگ سازمانی و نتایج درک شده

عنوان انگلیسی مقاله:

Adoption of management accounting innovations: Organizational culture compatibility and perceived outcomes

دانلود رایگان مقاله انگلیسی
 
خرید مقالات هانیرسی مقاله با فرمت ورد

 

نوشته دانلود ترجمه مقاله پذیرش نوآوری های حسابداری مدیریت – الزویر ۲۰۱۷ اولین بار در مقالات هانی پدیدار شد.